My Site
Facebook Twitter ASK.FM
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS STUFFS FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

Tutorial:Cara-cara Download Blogskin.
Friday 16 November 2012 - Permalink - 0 Comments
Tumblr_mdjqtczwvx1rspl5co1_500_large

Assalamualaikum and Hello . Okey hari ini saya nak buat tuto , cara nak download blogskin . Semenjak ini ramai yang pakai blogskin termasuk saya . So saya nak ajar korang cara mendownloadnya .

1. Click SINI
2. Pilih mana-mana skin yang korang suka .
3. Contoh, saya pilih ini .


4. Lepas itu, korang scroll ke bawah .Then akan nampak ini .


5. Dah jumpa?okayy bagus.Then korang click dekat kotak yang saya warnakan merah.
6. Tunggu beberapa saat untuk download.
7. After download tu, nanti akan keluar macam ni.


click untuk tumbesaran

8. Korang copy je code tu then paste kan blog korang . Senang je .

                                                Semoga Berjaya :)


Writter

Hello! Welcome to my blog!
I hope u gais enjoy
Taghboard


GoodFriend



Post



Credit

Template by Siti
Owner is your name